• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jakim sposobem wykorzystać fotografie produktowe dla reklamy?
W jaki sposób efektywnie zachęcić konsumenta do zakupu towaru bądź skorzystania z usługi? Przemówić do niego za pomocą obrazu. Badania wskazują, że stare powiedzenie, głoszące, że jeden obraz jest w stanie przekazać więcej aniżeli tysiąc słów, jest jak najbardziej słuszne, szczególnie w czasach nowoczesnych, kiedy tak właściwie kultura obrazkowa zdominowała przestrzeń publiczną i stanowi newralgiczną formę przekazu nie tylko reklamowego. Interesujące zdjęcie użyte w reklamie błyskawicznie zwraca szczególną uwagę możliwego klienta, a od zainteresowania do zakupu droga nie jest nadmiernie długa, w związku z tym fotografia reklamowa jest powszechnie używanym sposobem uatrakcyjnienia przekazu, a w co niektórych sytuacjach stanowi główny nośnik informacji o produkcie. Konsument dowiaduje się z reklamowego zdjęcia więcej, aniżeli oznajmiłyby mu zwinne zdania ulokowane w opisie dołączonym do produktu – ANCHOR. Choć fotografia jest statycznym obrazem, niesiony przez nią przekaz odznacza się od czasu do czasu niezwykłą dynamiką. I oczywiście o to chodzi w doświadczonej reklamie.

Categories: Reklama

Comments are closed.